مجله‌ی الکترونیک سفرستان

جامع‌ترین وب‌سایت فروش بلیط هواپیما و هتل

مجله‌ی الکترونیک سفرستان

جامع‌ترین وب‌سایت فروش بلیط هواپیما و هتل

پیش به سوی اقامتی رویایی


منبع:Hopper

در هر مسافرت می‌توان در هتلی چند ستاره اقامت کرد، اقامت در هتل احساس راحتی و آسودگی را طول سفر ایجاد می‌کند. حال در این میان هستند هتل‌هایی که بسیار لوکس‌ترند و این اقامت را رویایی‌تر می‌کنند به ویژه اگر به جای یک اتاق معمولی، یکی از سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید؛ حال تصور کنید در میان همین هتل‌ها و سوئیت‌های لوکس، هتل‌هایی هستند که اتاق‌ها و سوئیت‌های آنها هوش از سر می‌برد، سوئیت‌هایی که طراحی و امکانات آن و نیز پذیرایی ویژه شما را شیفته‌ی خود کرده و احساس می‌کنید که شاهزاده‌ی قصری زیبایید.

ساحل اختصاصی، بالکن‌هایی به بزرگی یک حیاط، پنجره‌های قدی، سونا، اتاق بخار، سالن سینما و در اختیار داشتن رولز رویس از امکاناتی است که این هتل‌ها در ازای هزینه‌ای گزاف در اختیار مهمانان ویژه‌ی این سوئیت‌ها قرار می‌دهند. دوست دارید سفری کنید به لوکس‌ترین سوئیت‌های لوکس؟ با ما تا پایان این مقاله همراه شوید. شاید هم در پایان تصمیم گرفتید یک بلیط هواپیما تهیه کرده و در یکی از این سوئیت‌های رویایی اقامت کنید.

سوئیت سلطان، هتل سیراگان پالاس کمپینسکی؛ استانبول

اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد استانبول است و می‌خواهید مثل یک شاهزاده‌ی عثمانی تعطیلات خود را بگذرانید، به هتل سیراگان پالاس کمپینسکی بروید.  این هتل در واقع یک کاخ عثمانی بوده که در نیمه‌ی دوم قرن 17 میلادی از چوب و مرمر ساخته شده و اکنون بدل به هتلی لوکس و منحصر به فرد گشته‌است. سوئیت سلطان، خاص‌ترین بخش این هتل است، سوئیتی با حمام مرمر دست‌ساز، اتاق بخار و دوش باران به همراه آشپزخانه‌ای با تمامی وسایل؛ سوئیت سلطان را می‌توان بزرگترین سوئیت در میان هتل‌های اروپا دانست.

فهرست مهمانان این سوئیت نیز بسیار بلند بالاست، از ستارگان هالیوود گرفته تا طراحان لباس؛  این هتل برای پذیرایی از مهمانان ویژه امکاناتی همچون قایق و هلیکوپتر اختصاصی و سرویس ویژه‌ی 24 ساعته‌ را در اختیار آنها قرار می‌دهد. اقامت در این سوئیت که گویی بخشی از تاریخ است با منظره‌ای رو به تنگه‌ی بسفر، تجربه‌ای ناب و تکرار نشدنی است.

هزینه‌ی اقامت: 15.500 دلار به ازای هر شب

سوئیت پنین سولا، هتل پنین سولا؛ هنگ کنگ

اتاقی برازنده و زیبا که با ذوق و سلیقه‌ای خاص آراسته شده‌، همراه با منظره‌ای نفس‌گیر رو به سوی بندگاره ویکتوریا؛ اینجا خبری از وسایل پر زرق و برق نیست، بلکه این سوئیت به سبکی مدرن با گل‌ها و لوازمی از چوب و شیشه آراسته شده‌است. همچنین این سوئیت امکانات تکنولوژیکی را در سوئیت‌های خود ایجاد کرده که همین امر راحتی و آسایش بیشتری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

پنت هاوس این هتل دارای یک سالن سینما و فضای ورزشی اختصاصی نیز دارد، بر روی دیوارها نیز یک صفحه‌ نمایش لمسی قرار دارد که امکان دسترسی به خدمات هتل را برای مهمانان فراهم می‌کند.

هزینه‌ی اقامت: 16.500 دلار به ازای هر شب

سوئیت ریتز کارلتون، هتل ریتزکارلتون؛ مسکو

سوئیتی زیبا با پنجره‌هایی که از زمین تا سقف کشیده شده و منظره‌ای بی‌بدیل از میدان سرخ، کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت بازیل را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد. این سوئیت به سبک دوران امپراتوری تزارها آراسته‌شده‌است. اتاق پذیرایی بزرگ این سوئیت یک پیانوی بزرگ را در خود جای داده‌است. همچنین در این فضا یک کتابخانه و یک اتاق کار نیز قرار دارد.

اتاق‌ خواب این سوئیت حمامی مرمرین، دوش باران و سونای اختصاصی دارد؛ ریتز کارلتون در بهترین نقطه‌ی شهر واقع شده و مهمانان می‌توانند با پیمودن مسافتی کم خود را به دیدنی‌های مسکو برسانند.

هزینه‌ی اقامت: 18 هزار دلار به ازای هر شب

رویال سوئیت، برج العرب؛ دبی

در این هتل شما مثل یک سلطان اقامت می‌کنید. طراحی این اتاق بدون شک شما را به یاد قصرهایی که در قصه‌های پریان توصیف می‌شود، می‌اندازد؛ رنگ‌های طلایی و زرد درخشان، پرده‌‌های زربافت، کوسن‌های ابریشمین و منظره‌ای رو به دریای آبی چیزی است که شما با آن در این سوئیت روبه رو خواهید شد.

از سوی دیگر در کنار این طراحی که شما را به سالیان دور می‌برد، امکانات مدرن اقامت شما را آسوده می‌سازد، آسانسور شخصی، سینما، آیفونی از طلای 24 قیراتی که در اختیار مهمانان این اتاق قرار می‌گیرد، دو آی مک و تلویزیون 42 اینچی از جمله‌ی این تسهیلات مدرن است.

در این سوئیت هر روز صبح روزنامه‌های مختلف سراسر جهان همراه با صبحانه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و در طول روز با میوه و شیرینی‌های عربی از آنها پذیرایی می‌شود. اگر می‌خواهید برای چند روز مثل یک سلطان زندگی کنید، کافی است یک بلیط هواپیما به مقصد دبی تهیه کرده و در این هتل کم‌نظیر اقامت کنید.

هزینه‌ی اقامت: 20 هزار دلار به ازای هر شب

رویال سوئیت، هتل چهار فصل جورج پنجم؛ پاریس

با اقامت در این هتل این احساس را خواهید داشت که به قرن 19 قدم گذاشته‌اید، استراحت در اتاقی که با لوزام قدیمی و آنتیک آراسته شده در حالیکه از پنجره می‌توانید برج ایفل را نظاره کند، امکانی است که این هتل در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر مایل باشید هزینه‌ای زیاد برای سفر خود پرداخت کنید، آن وقت است که می‌توانید در یکی از دو سوئیت رویال این هتل اوقات خود را سپری کنید. سوئیت‌هایی که با لوازمی قدیمی طراحی شده و بر روی دیوارهای آن آثار ارزشمند هنری قرن 18 و 19 نصب شده‌است. حمام مرمرین با سونا و اتاق بخار، آشپزخانه‌ای با تمام تجهیزات و رختکنی بزرگ از دیگر تسهیلات این سوئیت‌هاست، نزدیکی این هتل به خیابان شانزلیزه از دیگر مزایای اقامت در آن است.

هزینه‌ی اقامت: 24.550 دلار به ازای هر شب

سوئیت پُل، آتلانتیس پارادایز آیلند؛ باهاماس

هتل آتلانتیس یکی از بهترین مقاصد برای گذران تعطیلات است، این هتل طیف وسیعی از اتاق‌ها را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کند اما اگر به دنبال بهترین آن هستید باید به سراغ سوئیت پل بروید، این سوئیت در واقع بر روی پلی که دو برج هتل را به هم متصل می‌کند، واقع شده‌است؛ در این اتاق منظره‌ای دل‌فریب از دریا و شهر پیش رویتان قرار می‌گیرد، بالکن بسیار بزرگ این سوئیت می‌تواند برای گذران یک بعد از ظهر بسیار دلچسب باشد.

در این اتاق همه چیز بزرگ است از سالن پذیرایی و غذاخوری که یک پیانو  و یک چلچراغ از طلای 22 قیراتی در آن واقع شده تا حمام و دستشویی‌هایی با جکوزی و دوش باران

گفتنی است هفت خدمتکار به طور اختصاصی و تمام وقت از مهمانان ویژه‌ی این اتاق پذیرایی می‌کنند.

هزینه‌ی اقامت: 25 هزار دلار به ازای هر شب

پنت هاوس، گرند حیات؛ کن( جنوب فرانسه)

اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد جنوب فرانسه است، می‌توانید در یکی از گرانترین سوئیت‌های جهان اقامت کنید!

در واقع این سوئیت چهارمین سوئیت گران جهان است؛ فضای داخلی این سوئیت به سبکی هنری و با لوازمی گران‌قیمت طراحی شده‌است. در بالکن بزرگ این سوئیت یک جکوزی با منظره‌ای خیره کننده رو به دریا قرار دارد. همچنین مهمانان این هتل به ساحلی اختصاصی دسترسی دارند که در آنجا با انواع غذاها پذیرایی می‌شوند.

هزینه‌ی اقامت: 37.500 دلار به ازای هر شب

پنت هاوس هتل چهار فصل نیویورک

این پنت هاوس رویایی در ارتفاع 243 متری زمین و بر بلندای این هتل لوکس و دیدنی قرار دارد، این مرتفع‌ترین پنت هاوس در کل منهتن است، می‌توانید تصور کنید که شما در اینجا با چه منظره‌ی نفس‌گیری رو به رو خواهید شد. به سراغ فهرست تسهیلات ویژه‌ی این سوئیت برویم: چهار بالکن شیشه‌ای، پارچه‌های زربافت، حمامی که با سنگ‌های عقیق چینی و کریستال تزیین شده، یک پیانوی بزرگ، سیستم صوتی حرفه‌ای،  یک ماشین رولز رویس، باغ ذن، مربی خصوصی بدنسازی و ... ؛ اقامت در این سوئیت چیزی کم از یک رویای شیرین نیست.

هزینه‌ی اقامت:40 هزار دلار به ازای هر شب

رویال پنت هاوس، هتل پرزیدنت ویلسون؛ ژنو

و در انتها به گران‌ترین سوئیت جهان می‌رسیم. این سوئیت علاوه بر گران‌ترین، لقب امن‌ترین را نیز به خود اختصاص داده است و از این روست که در فهرست مهمانان این سوئیت افراد سرشناسی به چشم می‌خورد. 12 اتاق خواب لوکس با حمام مرمرین اختصاصی، پیانو، میز بیلیارد، یک بالکن بزرگ و ... از امکانات این سوئیت است.

هچنین به صورت 24 ساعته یک دستیار شخصی، یک سرآشپز و چند پیشخدمت در طول اقامتتان شما را همراهی خواهند کرد.

هزینه‌ی اقامت: 65 هزار دلار به ازای هر شب

 اگر به دنبال یک تجربه‌ی بسیار خاص هستید، شاید بد نباشد خود را به یک سفر لوکس مهمان کنید، یک بلیط هواپیمای فرست کلاس و چند روز اقامت در یکی از این هتل‌های لوکس، نظر شما چیست؟

برای دیدن عکس‌های جذاب به وب سایت سفرستان مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.