مجله‌ی الکترونیک سفرستان

جامع‌ترین وب‌سایت فروش بلیط هواپیما و هتل

مجله‌ی الکترونیک سفرستان

جامع‌ترین وب‌سایت فروش بلیط هواپیما و هتل

این شهرهای بهاری


منبع: Travel and Leisure

در ماه‌های بهار انگار همه‌ی دنیا سرشار از انرژی بی حد و حصری برای سفر می‌شود، وقتی هوا نه آنقدر سرد و نه آنقدر گرم، می‌توان از پیاده‌روی‌های طولانی در شهر و مناطق خارج از شهر لذت برد و روزها نیز به قدر کفایت برای گشت و گذارهای خارجی بلند است. میل افراد در این فصل به سفر بیشتر می‌شود. در سراسر جهان، مقاصدی زیبا و دیدنی وجود دارد که در بهار شکوهی دیگر می‌یابد تنها کافی است که یک بلیط هواپیما به آنها گرفت و چند روز رویایی را برای خود رقم زد.

در این فصل هچنین جشنواره‌های بسیاری نیز در سراسر جهان برگزار می‌شود که خود جذابیت‌های گردشگری قابل توجهی دارد. اروپا نیز با گرم شدن هوا، مقاصد مناسبی را به مسافران پیشنهاد می‌کند، حتی اگر دوست‌دار سواحل هستید، می‌توانید به بارسلونا و مالت سفر کنید، آرهوس و لیل هم مقصد محبوب کسانی است که می‌خواهند از قدم زدن در پیاده‌روهای شهرهای قدیمی لذت ببرند. برای شروع تابستان و فصلی تازه شاید هیچ چیز به اندازه‌ی یک سفر بهاری لذت‌بخش نباشد.

دریاچه‌ی کومو(Como Lake)؛ ایتالیا

دریاچه‌ی کومو در 25 کیلومتری میلان، یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری ایتالیاست؛ این دریاچه از تجمع آب‌های کوهستانی شکل یافته و در بهار مقصد محبوبی برای گردشگران داخلی و خارجی می‌شود. گفتنی است ماهیگیری یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که مردم در این منطقه به انجام آن مشغول می‌شوند.

این بهار خبرهای خوبی از این منطقه به گوش می‌رسد از جمله افتتاح ترمتزو گراند هتل(Grand Hotel Tremezzo) با اسپایی مدرن و همچنین سوئیت‌های اسپادار، اینجا هتلی است که 24 ساعته خدمات مختلفی را به مهمانان عرضه می‌کند. از سوی دیگر هتل زیبا، دنج و بی‌کبکبه و دبدبه‌ی سِرِنو لاگو دی کومو(Sereno Lago di Como) در این دریاچه افتتاح خواهد شد، هتلی که با ارئه‌ی شش سوئیت جادار و راحت، برای خانواده‌ها بسیار گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

اگر دوست‌دار غذاهای دریایی هستید، باید بگوییم در رستورانی در نزدیکی این دریاچه می‌توانید میسولتین(Missoltin)، غذایی پخته شده از ساردین نمک‌سود شده‌ی همین دریاچه، دستپخت سرآشپز معروف، کریستیانا پونزینی(Christian Ponzini) را نوش جان کنید. سفر به این دریاچه یعنی یک بلیط هواپیما به مقصد آرامش و آسودگی بهاری

لوئیی‌ویل(Louisville)، کنتاکی(Kentucky)؛ آمریکا

بهار محبوب‌ترین ماه برای سفر به این شهر است. هر ساله در اول ماه می، مسابقات سوارکاری معروف به دربی کنتاکی در این ایالت برگزار می‌شود، مسابقات مهم و جالب توجهی که دوست‌داران سوارکاری را به اینجا می‌کشاند. اما حتی اگر به این ورزش علاقه ندارید و یا بلیط آن را نتوانستید تهیه کنید، دیدن شهر لوئی‌ویل خود لطف بسیاری دارد. در این شهر رستورانی معروف وجود دارد که سرآشپز آن توانسته جوایز بین‌المللی بسیاری را کسب کند، اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد این شهر است، لذت غذا خوردن در ماگنولیا 610(610 Magnolia) را از دست ندهید. برای اقامت نیز می‌توانید هتل 21 سی(21C Hotel) را انتخاب کنید که آثار هنری مدرن و زیبایی در طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته‌است.

کانگو(Canggu) بالی

سواحل بالی، بهشت آفتاب دوستان است، جایی‌که می‌توانند ساعت‌ها در سکوت و آرامش آن استراحت کنند، اما این همه‌ی زیبایی‌های بالی نیست. در جنوب غربی بالی، روستای کانگو قرار دارد که این روز‌ها طرفداران بسیاری یافته است. در این منطقه رستوران‌های گیاهی، کافه‌هایی به سبک استرالیایی و هتل‌های جدیدی گشوده‌ شده‌است. این روستا بهشت موج سواران است و در ماه می مسابقات و برنامه‌های مختلفی با تمرکز بر این ورزش در کانگو برگزار می‌شود. برنامه‌هایی که می‌تواند تعطیلاتی رویایی را برایتان رقم بزند، اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد بالی است، یک آخر هفته را با این برنامه‌های جذاب همراه شوید.

لیل(Lille)؛ فرانسه

این شهر جذاب اروپایی تنها یک ساعت با پاریس فاصله داشته و شاید یکی از جذاب‌ترین مقصدهای هنری به ویژه در این وقت از سال باشد. در این ماه‌ها می‌توانید در هوایی فرح‌بخش خود را به دست پیاده‌روهای سنگی و خیابان‌های زیبا بسپارید و ساعت‌ها قدم بزنید. دولت بودجه‌ی قابل توجهی را به نمایش آثار هنری اختصاص داده‌است. مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های هنری داخلی و خارجی در این شهر برگزار می‌شود. این شهر از پاریس پرجمعیت، کمی آرام‌تر است و  نشستن در کافه‌ها و رستوران‌های لیل می‌تواند استراحت خوبی پس از پیاده‌روی‌های طولانی باشد. اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد این شهر است به شما پیشنهاد می‌کنیم در هتل کلارانس(Clarance Hotel) اقامت کنید، جایی‌که اتاق‌های آن با الهام از اشعار بودلر نام‌گذاری شده‌است.

شانگهای؛ چین

شانگهای شهری است که انگار هیچگ‌اه از رشد و توسعه باز نمی‌ایستد. همواره رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید و هتل‌های چند ستاره‌ی جدیدی در این شهر در حال گشایش است. ژان ژرژ فونگریتچن(Jean-Georges Vongerichten) مجموعه‌ای از رستوران‌ها را در اینجا راه‌اندازی کرده‌، این امپراتوری مزه‌ها سبک بین المللی آشپزی را در شانگهای ارتقا بخشیده‌است.

ماه می بهترین زمان برای سفر به شانگهای است، باران‌های بهاری دیگر کمتر شده و هنوز از رطوبت تابستانی هم خبری نیست. اگر به دنبال یک برنامه‌ی جذاب برای گذران یک هفته‌ی بهاری هستید، اکنون شاید بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر زیبا و تاریخی باشد.

بارسلونا؛ اسپانیا

از ماه می به ‌گونه‌ای تابستان در بارسلونای اسپانیا آغاز می‌شود، شهری که به ساحل‌های زیبا و معماری چشم‌نوازش معروف شده‌است. اگر بلیط هواپیمایتان را برای بارسلونا تهیه کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم در کاسا بونای(Casa Bonay) اقامت کنید. فضای بازسازی شده‌ای که شامل هتل، رستوران و کافه‌ها، کتاب فروشی و مغازه‌های متفاوتی می‌شود. در این فصل رستوران‌های روی بام نیز گشوده می‌شود و شما می‌توانید رو به منظره‌ای بی‌بدیل از نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی اینجا لذت ببرید.

اگر دوست دارید که برای استراحت به ساحلی خلوت بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از بارسلونا خارج شده و به کاستِلدِفس(Castelldefes) بروید، جایی‌که امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

آرهوس(Aarhus)؛ دانمارک

بهار فصلی است که دومین شهر مهم دانمارک فرصت می‌یابد تا برای همه‌ی گردشگران رخ بنماید و از سایه‌ی کپنهاگ خارج شود. اینجا می‌تواند مقصدی همه چی تمام باشد، شهری امن، آرام، به دور از هیاهو و با مردمی که بیشتر آنها به انگلیسی مسلط هستند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند. از سویی دیگر این شهر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران غذا باشد. آرهوس طیف وسیع و گوناگونی از رستوران‌های چند ستاره و بی‌نظیر را دارد که برای هر سلیقه‌ای پیشنهادی منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. این شهر در آینده میزبان مسافران بسیاری خواهد بود اگر در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا نام‌گذاری شود.

مالت(Malta)

مالت مجمع‌الجزایری در جنوب اروپا و در مرکز دریای مدیترانه است. این کشور زیبا با سواحل دلفریبش این روزها پس از نمایش فیلم در کنار دریا(By the sea) معروف‌تر هم شده‌است، این فیلم به کارگردانی آنجلینا جولی و بازی خود او به همراه همسرش برد پیت در این جزیره و جزیره‌ای دیگر به نام گُزُ که به خواهر این جزیره معروف شده، تصویربرداری شده‌است.

برای اقامت به شما هتل پنج ستاره‌ی کاخ کُرینتیا(Corinthia Palace) را پیشنهاد می‌کنیم، بهترین مکان برای آنکه بتوانید از بخش تاریخی شهر، معابد قدیمی و سواحل زیبا دیدن کنید. اگر می‌خواهید از آرامش این جزیره لذت ببرید، بهتر است همین الآن بلیط هواپیمایتان را تهیه کنید چراکه در ماه جون(June) این جزیره مهمان خیل زیادی از گردشگران خواهد شد.

موناکو

سفر به موناکو می‌تواند بدل به یک سفر رویایی و لوکس شود. بهار به ویژه ماه‌های آخر آن یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شبه جزیره زیباست. موناکو در کنار دریای مدیترانه واقع شده و از این رو آب و هوایی دلنشین را در این کشور کوچک تجربه خواهید کرد. اگر مسافر موناکو هستید بهتر است از همین حالا به فکر رزور اتاقتان باشید در این فصل از سال هتل‌های لوکس و بی‌نظیری چون هتل هرمیتاژ(Hotel Hermitage) و هتل پاریس(Hotel de Paris) به سرعت پر می‌شوند. گفتنی است رستورانی منحصر به فرد در موناکو وجود دارد به نام السا، رستورانی که تمامی مواد غذایی آن به صورت ارگانیک تهیه می‌شود. در موناکو می‌توانید لوکس‌ترین ماشین‌ها را اجاره کنید و یک روز را به مانند گریس کلی(Grace Kelly)  شاهزاده‌ی موناکو سپری کنید.

سائو پائولو(São Paulo)؛ برزیل

سائوپائولو پایتخت صنعتی برزیل است، در حالیکه این کشور به سواحل و جنگل‌های بارانیش مشهور است، در سائو پائولو شما می‌توانید چهره‌ی هنری و مدرن برزیل را ببینید. آسمان‌خراش‌ها، رستوران‌های چند ستاره و استادیوم فوتبال این شهر از جاذبه‌های محبوب گردشگران است. اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد سائوپائولو است فرصت بازدید از موزه‌ی هنر را از دست ندهید.

با هر سلیقه‌ای که دارید در این فصل از سال در سراسر جهان مقاصد متفاوتی برای سفر وجود دارد، آنچه در این میان مشترک است، هوای فرح‌بخشی است که به شما این امکان را می‌دهد که از لحظه لحظه‌ی سفرتان کمال استفاده را کرده و لذت ببرید. اگر می‌خواهید به یک گریز کوتاه بهاری بروید، هم اکنون یک بلیط هواپیما به مقصد یکی از این شهرها تهیه کنید و با روحیه‌ای متفاوت به کار و تلاش روزمره‌ی خود بازگردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.